Współpraca - DOT Studio Kreatywne
16084
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-16084,bridge-core-2.7.8,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,paspartu_enabled,paspartu_on_top_fixed,paspartu_on_bottom_fixed,qode_popup_menu_text_scaledown,qode-theme-ver-26.3,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,wpb-js-composer js-comp-ver-6.6.0,vc_responsive
 

WSPÓŁPRACA

1. ANALIZA WYMAGAŃ KLIENTA

Przy realizacji projektu strony internetowej, identyfikacji wizualnej, sklepu internetowego czy kampanii reklamowej, wstępnym i najważniejszym etapem współpracy jest szczegółowe określenie oczekiwań klienta.

 

Działania:

Klient otrzymuje zestaw pytań mailowo lub za pośrednictwem dokumentu „brief” w którym określa podstawowe dane o firmie, krótko opisuje rynek na którym działa, przekazuje wyobrażenia i wymagania projektowe. Oczywiście na tym etapie w pełni wspieramy i doradzamy naszym klientom.

Czytelna komunikacja między klientem, a agencją interaktywną to połowa sukcesu. Wpływa to w dużej mierze na zgodne zrozumienie kierunku projektowania, jego końcowy efekt oraz czas realizacji.

2. WYCENA I PODPISANIE UMOWY

Na podstawie założeń klient otrzymuje wycenę i w przypadku akceptacji następuje podpisanie umowy.

Nie pobieramy zaliczek – rozliczamy się po zakończonym i zaakceptowanym etapie realizacji.

3. REALIZACJA PROJEKTU

Przystępujemy do analizy rynku, badamy konkurencję i konsultujemy całościową koncepcję realizacji z klientem.

Klient jest informowany o postępach w pracy oraz ma wpływ na wprowadzanie korekt projektowych.

4. ZAKOŃCZENIE REALIZACJI

Przekazujemy klientowi końcowy projekt do akceptacji. W tym momencie obie strony są zadowolone z efektu.

Następuje wystawienie faktury i rozliczenie końcowe za usługę.